CUNNINLYNGUISTS - Murder (act Two) Lyrics

[Intro/Chorus]If I could get away with murder, er I'd take my gun and I'd commit itIf I could get away with murder, er I'd take my gun and I'd commit it[Big K.R.I.T. over Chorus]Yo, yo, Big K.R.I.T. y'all Krizzle..Shit, if I can get away with murder shawtyI'll go to war out 'chea, ya feel meMe and my potnas get this bread[Big K.R.I.T.]What if I told you that the battle is on? Would that, rattle ya bones? Or would you be down to kill in the name of the throne?Drop bombs on innocent people or innocent homes With automatic weapons or, military drones While me and my friends play croquet and make bets on which country liable to fold next (Ya fold next!)Under the pressure of my fingertips, any day or any time They just cattle, we don't need they kind any how! Talkin population control Gotta make room for the young, so it's out with the old I got tanks that need usin, I'm lettin 'em go for the low and some C-4 charges that's ready to blow I got the ticket on sativa 'cause my potna the supplier and all my homies down to invest in my empire Sink the economy with no natural evidence They complain, but that's a part of being president (Krizzle)[Chorus]If I could get away with murder, er I'd take my gun and I'd commit itIf I could get away with murder, er I'd take my gun and I'd commit it[Natti]Yeah, ye-yeah..I could use worship as a warship, bible and sword Turn men and women to minions over heaven's rewards Promise Islamic bombers heavens harem of whores for taking out a couple of floors The holiest wars bring profits/prophets and I don't mean Moses Unless he's on the screen when the NASDAQ opens Horatio Caine won't be able to blame me for the third party bodies that his followers slain Ashes and burnt remains all left in the name of, whoever you praise, I just made it a game called, Winners and Sinners, but they one and the same You can play along with us at home We livin in Rome, destined to fall,didn't you hear? I ain't worried 'bout the views of the public and peers shit, Hitler was once Time mags' Man of the Year I'ma. get it with hope while I'm peddlin fear I'm a wolf in a wool cap with robes to match Leadin the flock right down the hatch I'm the fox in the hen house, the +Devil You Know+ in a black Cadillac, wrist glistenin gold on my way to eat steaks with T.D. Jakes So if you wanna dine with Christ you gon' need these tapes And if you still don't how cold I amPlease turn to page three in ya church program[Chorus]
Download this song with Freemake MP3 Boom or Audioham