Bone Thugs-N-Harmony - Mr. Bill Collector Lyrics



Krayzie & Wish
Them callin' me Mr. Bill Collector, needin' me money, know he's up tonight.


Layzie & Bizzy
See niggas can't stand us, so they label us scandalous.


Krayzie & Wish
And if them runnin' off with-a-me cash, that ass gonna have to pay the price.


Layzie & Bizzy
Nigga muthafucka po-po, gotta hit 'em with the Fo'-Fo'

Krayzie
Don't be fuckin' with my money. Nigga, no. See when Krayzie pull the pump, then I kill 'em all. Pump slugs. When blood hit the wall, watch 'em fall, now, dog, who ya gonna call? Puttin' niggas in the coffin where they probably better off, and Leathaface is not a punk-bitch, so a nigga just can't fuck me. Nigga better have me cash, or I kill his whole family when the twelve gauge pump blast. Now, test me. Never ever let a nigga ride. When he think he fin to slide, pump him in the spine. Get him for the money. Nigga tried to play me and dash, and that's why me thugs should put slugs in that ass. They telly. And me never want to see no, oh jealous muthafucka tried to keep a nigga's ends low. If he scared to smoke a primo, gotta go whether fiends in the clique—that's a no-no. Gotta make that money, man. Gimme all my change. It's a murder thang, now. Even in the dummy game, niggas comin' up slain for collectin' they claim. Now, Leathaface, me pick up me gauge, grab the mask, and, nigga, me blast, so ya better re
spect us, when you see the bill collector rippin', killin' niggas for that mad money thang.

Layzie
Niggas steady payin' them dues, runnin' with trues, nothin' to lose, everything to prove. Little thug from the C-Town, never caught sleepin', always on the come up creepin', runnin' this shit, now. Puttin' that Bone down. Gotta let a nigga know for the love of cheese, movin' thangs in the '95. Rollin' with Ruthless, thuggin' with my niggas from the Clair, and we smokin' them green leaves. Fuck with me, now. Oh, nigga, don't test Rest, Strate, Leathaface in the place on a mission. Don't be messin' with my bankroll. Niggas wanna gank on Bone, so I stack them prank hoes. And I'm bettin' on me takin' no more losses, put 'em in a coffin, and they life is better off, and these niggas--they don't know me--they can't know me. Thought you had a homie, but ya fuckin' with the muthafuckin' Bone, see. Nigga, gotta get me mine on the nine-nine. In the '95, bodies droppin'. When you hear my pistol select ya dome, respect that true house or underground shit, Mr. Bill Collector--Bone.

Krayzie & Wish
Them callin' me Mr. Bill Collector, needin' me money, know he's up tonight.


Layzie & Bizzy
See niggas can't stand us, so they label us scandalous.


Krayzie & Wish
And if them runnin' off with-a-me cash, that ass gonna have to pay the price.


Layzie & Bizzy
Nigga muthafucka po-po, gotta hit 'em with the Fo'-Fo'




Wish
Nigga, take it off. Thank you. Please don't make me stack ya. Time to pay the bill, write your check up all night, catch a slug or chill. Bill collectors, better respect them Mo Thugs. Sellin' drugs, pumpin' slugs all up in that rectum, check 'em. Click-click, fall to the ground. When the glock pop, make your chest pump blood. And takin' too long, better drop it on down, or ya catchin' two to the head. Shoulda gave 'em up, bitch, to the Mo Thug lunatic quick to pop, now, you're dead (yeah). Gotta pull that nine on the niggas everytime, sellin' rocks on the nine-nine. Gotta put him on the pave. If ya want to die, put 'em in the grave, better give me all them dimes. (mine!)

Krayzie [Layzie]
I didn't want to take his life, but the nigga tried to run and get away with me llello. [I see me, the murderer.] [*4]

Bizzy
Sawed-off pumpin', dumpin' steadily. All the way to the other side we ride. Sherm, when I hit that chrome and now, niggas is 'bout to die. Thugsta theivin' off in Cleveland, and I couldn't sell out my city. Murder now to come up, move, Bone'll be bringin' that city, with me, pin me. Nigga, this the team, by the way, don't fuck with brains. Put in my mind off onto my murder. Murder y'all all, and I flees the scene clean. And I'm out to fade 'em. Hey, and I'm out for money, gauged 'em. Better pray to save 'em, but it won't any good, now. Bang, bang. Caution to loss in me brain, get 'em up off the 'caine. Bang! Kill a nigga. Bang! Peel a trigger. Bang! Comin' up out to wet 'em, man. Off with the blood, put 'em in the mud with a slug, thug gotta get paid. Reachin' on back as we bail to pick up me shells. I slip in the buck, and the gauge spray. Sawed-off on the block, cocked, ready to pop ya, now. 'Cause broke gets played, this dope get paid, and nigga, come drop it down.


Krayzie & Wish
Them callin' me Mr. Bill Collector, needin' me money, know he's up tonight.


Layzie & Bizzy
See niggas can't stand us, so they label us scandalous.


Krayzie & Wish
And if them runnin' off with-a-me cash, that ass gonna have to pay the price.


Layzie & Bizzy
Nigga muthafucka po-po, gotta hit 'em with the Fo'-Fo'


Frankie Faison (from "Coming To America")
Your rent's due, muthafucka!
Download this song with Freemake MP3 Boom or Audioham