PRINCE - Batdance Lyrics

Oh, I got a live one here!Get the funk up!BatmanGet the funk up!BatmanGet the funk up!Go, go, go with a smile!BatdanceDo itKeep bustin'[do it repeated in the background]I've seen the future and it will beI've seen the future and it will beBatman, batmanI've seen the future and it will beBatman (house, do it, house)And where, and where ... is the batman? Do it, do itLet's do it, let's do itDo it, do it, do it, do itStop the press...Stop the press, who is that? Vicky vale, vicky valeI like...Batman, batman, batmanOh - that's niceHi, bruce wayneI've tried to avoid all this, but I can'tI just gotta know... are we gonna try 2 love each other? Stop the press - who is that? Vicky valeShe's great, isn't she? Ooh yeah, ooh yeahI wanna bust that bodyOoh yeah, ooh yeahI wanna bust that body rightI'd like 2Ooh yeah, ooh yeahBut he's out there right nowI wanna bust that bodyOoh yeah, ooh yeah 2 nightWell, miss valeEver dance with the devil in the pale moon light? I always ask that of all my pray.I just like the sound of it.(screams)I've got 2 go 2 workBatmanI've got 2 go 2 workBatmanIf a man is considered guiltyWork!4 what goes on in his mindWork!Then gimme the electric chairWork!4 all my future crimes-ohWork!Electric chairHey ducky, let me stick the 7-inchIn the computerHa, ha, haHey, we got the powerOh, we got the soulHey, we got to sho'nuff get off2 make the devil go, goThis town needs an enema!I'm gonna kill uPowerI'm not gonna kill uSoulI'm gonna kill uPowerI'm not gonna kill uSoulLet's do itI'm batmanBatmanDon't stop dancin'I'm batmanBatmanDon't stop dancin'Do it, do it, do it, do itBatman, batman, batmanDon't stop, don't stopLet's do itDon't stop dancin'Let's do it, batmanLet's do it, batmanDon't stop dancin'Don't stop dancin'No, damn it! turn the music back up!You son of a bitch!Have you ever heard of the healing power of laughter? Who's gonna stop 200 balloons? Nobody!BatmanStop!
Writer(s): Prince Rogers Nelson
Copyright: Controversy Music
MusiXmatch
Correct these Lyrics
download txt

Most Searched
PRINCE Lyrics

 Sweetslyrics Charts
 Sweetslyrics Latest News

Sweetslyrics Poll
When you're angry do you yell or do you keep it in you?