Home >> Artists starting with D >> DMX Lyrics >> How's It Goin' Down

DMX - How's It Goin' Down Lyrics

F/ faith evansPhone ringsGuy: whose dick you sucking? Girl: don't call me with that bullshit, alrightGuy: you lying, you lying to me, diGirl: yeah exactlyGuy: whose dick you sucking? c'mon di, I just heard some shit aboutYou, some foul shit. the fuck is the deal? Girl: suck my fucking dick you bitchass nigga! I don'tGuy: no you explain it to me bitch. you know what I'm talking about.Girl: I don't know nobody up here! I don't fuck with nobody up here andI ain't been fucking with nobody up here! I don't know nobody inFucking yonkers!Guy: lying ass bitch. you ain't shit. do I got to hollar his name too? Girl: who the fuck is he!? Guy: bitch you fuckin up!Hangs upChorus:All I want is you, all I want (background)What type of games is being played, how's it going down? If it's on till it's gone, then I gots to know nowIs you wit me or what, they gon try to give me a nuttJust honeys wanna give me the butt, wha..I'm politicking with this trick and wondering if i'ma creep herLittle hoodrat bitch from 25th named tenikaComing through, like I do, you knowGetting my bark onKnew she was a thug because when I met her she had a scarf on5411, size 7 in girlsBabyface, would look like she was 11 with curlsGirlfriend, remember me, (what? ), from way back, I'm the same catWith the wave cap- the motherfucker that tnt used to blaze atStill here so it's all goodOh you know my niggas rich and them doing they thing on 35th aveIt's a small hood, and it's all wood, so let me get that numberHook it up, aightHit you on da track later on, say wassupTalking to shorty made me wanna do something niceLooking at that ass made me wanna do something tonightAnd I know right when I see right, shorty looking like she tightShe bite, better give a nigga the green light, we might..Chorus - 2xI'm getting at shorty like what you need, what you wantOffer nothing, cuz I got you, must you front? I see you with your baby father but it don't matterYou gave me the pussy, that ass is getting fatterLet that nigga play daddy, make moves with meI'da kept it more than real boo, can't lose with meHeard he smacked you 'cuz you said my name while y'all was sexin'Ran up on this cat, thought was me, and started flexin'You know I ain't even with thatSo he gon' have to get that just on tvTry to creep me, what? leave that nigga sleepyOn the strength of you, that's your kid's daddyI ain't gon' send him on his way, put him up in that big caddyBut let him knowNever mind yo, I need you to goTake this snow up to 150, see joeGet that, come back with thatWe can split that, sit backFuck, puff a l, forget thatYou wit dat? Chorus - 2xAiyyo this chicken got me digging her moves, 'cuz she smoothWanna lose, whoever she choose, it's the duesRespect is not expected but it's given 'cuz it's realBeing neglected and all, expect it, the dealLie, cheat, and steal for mePutting something in a nigga's wig if you squeal for meKill for me, you still with me'cuz we get down like whatTold you from the start, it ain't all about a nuttI'm gon' be fair, try to be thereWe gon' see then, hit me with the question booThat answer gon' be yeahSee there, something can go wrong, it doesLove'd it, let it goBut it came back, that's how strong it wasBut you belonged to cuz, couldn't belong to meYou had two kids by this nigga, it was wrong for meBut we gon' always be, best of friendsHahaMad love, boo, to the endHahaChorus to fade
Download this song with Freemake MP3 Boom or Audioham