Home >> Artists starting with L >> Lloyd Banks Lyrics >> My Way Or Nothing

Lloyd Banks - My Way Or Nothing Lyrics








All by myself I riii-iii-iiide...


All by myself I riii-iii-iiide...
I don't need nobody by my siii-iii-iiide... (nobody in the...)
Surviving on my liii-iii-iiie... (that's me!)
Now I gotta make it riii-iii-iiight... {HAPPY BIRTHDAY... LLOYD BANK$! }


Bad luck and the gift where I'm a go with this (uh!)
To the top I ain't dyin' another knowin' miss. (naaah!)
So I'm puttin' in time over shift
Got too many problems for the sober shit we all gettin' older quick. (quick!)
You roll with me you hold a clip
Keep your movin' militant you won't get hit - victim to a open strip.
Love the purp need a open trip
G-5 layin' to a smokin' whip - chain like the old Slick Rick. (yeah!)
New label movie makin' and I'm usually able
Give you the G to make a dime actin' bougie pay you. (whoo!)
I had a shine since a movin' cradle
I'm glowin'! - The rap owens and I'm goin' where they bill throwin'. {OOOHHH! }
I dust 'em! - Nuttin' but heels showin'. - I'm outy!
A trail of smoke behind me bet it make 'em talk about me.
Fuck a percentage give me mine up front
I kill the pain with the liquor! - Clear my mind with the blunt. - Yeah!


These niggaz bluffin'! - Spine made of stuffin'
We don't follow order well round here - my way or nothing. (my way or nothing!)
Now hater just be a gunner if it's somethin'
When my clock stop before the time you niggaz comin'!


I'm not what you used to! - I'm unusual
That alone will make you mad let the jewels do. {CAN'T FORGET... }
We confused you! {RIDA! } - You niggaz move, you {ASSASSIN! }
Won't play around when my crew, that tha new rule! {Whoooooooooooooooo Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid! }


That's word to that brick in my crib - if it's beef
I catch you slippin' your dead, I don't care if you with your kid. (I don't care!)
If you ain't got no beef, go start some
Beef let you know who in your crew got heart son. (that's some real shit!)
In my hood niggaz baby momma'z be vexed,
When they hear their man be beefin' with me what you expect. (haaaaa-haaaaaa!)
Them chicks know I weigh more harder! (more harder!)
And now the kids is growin' up without their father.
The Boogie Man tell ya! - Murda a monster! (I, yeah!)
I've been bussin' my gun since niggaz was playin' "Contra".
And I was jus' a lil' lil' boy when my momma died (yeah!)
I been thinkin' about the good ol days when I'm gettin' high. {COME ON! }
I'm the black George Bush of this war shit,
He beefin' for more oil I'm beefin' for more bricks! (With that raw!)
You better hope you get a chance to bang, yo!
I'm a shoot you in your face! - 'Till I run


These niggaz bluffin'! - Spine made of stuffin'
We don't follow order well round here - my way or nothing. (my way or nothing!)
Now hater just be a gunner if it's somethin' {Whooooooooooooooooooooooooooo}
When my clock stop before the time you niggaz comin'! {Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid! }


I'm not what you used to! - I'm unusual
That alone will {HAPPY BIRTHDAY... } make you mad let the jewels do. {LLOYD BANK$! }
We confused you! - You niggaz move, you
Won't play around when my crew, that tha new rule! {REBORN! }


Uh! - SouthSide to the soul, I eat sleep that
Never really left so I ain't gotta bring the heat back. (yeeah!)
"Swammie On Deck-o" put the pedal on the petrol
And the pieces all plastic, heavy metal on my neck though. (uuhh!) {COME ON! }
Lil' shit comin' in, justhangin' I had to let go (let go!)
Gotta make my future look bright! -
And your a step slow, don't make me step on ya
10
New porsche leffin' ya I'm livin' to the max
Live my life tryna get here. - Damn, if I'm goin' back! (I'm goin' back!)
In the day never thought I'd get away bodies drop
Y'all pray don't know another way. - Hey! (hey!)
Coppers got us on display
Probably do anythin' for dollars and some yay - from farmers to the bay. (bay!)
A part of my pajamas, it's a Tre!
Trust me! - I''ll put that on my momma on a plate. (yeah!)


These niggaz bluffin'! - Spine made of stuffin'
We don't follow order well round here - my way or nothing. (my way or nothing!)
Now hater just be a gunner if it's somethin'
When my clock stop before the time you niggaz comin'!


I'm not what you used to! - I'm unusual!
That alone will make you mad let the jewels do. {5 AND BETTER... }
We confused you! {SERIES! } - You niggaz move, you! {VOLUME 4! }
Won't play around when my crew, that tha new rule!







Email
Print
Send "My Way Or Nothing" Ringtone to your Cell 
Correct these Lyrics
download txt

Most Searched
Lloyd Banks Lyrics

 Sweetslyrics Charts
 Sweetslyrics Latest News

Sweetslyrics Poll
Do you like Vampire Knight?