The Bilz & Kashif - O Meri Rani Lyrics

What?

Yeah! Come on! Woo!

We got ladies up in the club!

Yeah! Yeah! Kashif! The Bilz!

Oh, yeah! Drega!

(M, T, Yo talk to 'em now let's go! )



Oh, meri rani!

You're the bomb, I wanna know your name

The way you shake your body,

Up and down you make me wanna dance (oh yeah, yeah yeah)



The way you move your hips and you bite your lip

Oh my god your body's off the chain (ooh yeah)

I wanna know if you're single

Do you have a man or you available

Come a little closer!



Oh, Ain't no way you wont love me (oh)

Oh, I'm gonna make you my baby (ohh)

Oh, Before the night is over,

You're gonna scream papi (oh)

Oh, You gotta stop teasing me (oh)

Oh, Girl it's driving me crazy (oh)

Oh, It's gonna get hot tonight

Baby you're my spanish fly



O meri Jaane Jaana, can I get your telephone numba?

You're the finest thing I've ever seen,

Now girl I wanna make you mine (aha)

You're the hottest shorty in the club, (mmm)

You're looking so right it's wrong,

You make a brother wanna write a song

Honey let me sing just a little acapella for you



You're turning me on and I'm drowning in your love,

Baby I think we're wasting time

Bring your body over here and we're gonna get freaky

I wanna blow your mind!

I'm gonna, one, make a move and start a little something,

Two, I'm Understanding your body language

Three, You're all that I ever wanted

You should get with me tonight (some more)



Oh, Ain't no way you wont love me (oh)

Oh, I'm gonna make you my baby (ohh)

Oh, Before the night is over,

You're gonna scream papi (oh)

Oh, You gotta stop teasing me (oh)

Oh, Girl it's driving me crazy (oh)

Oh, It's gonna get hot tonight



(Yeah, yeah, check, oh)



Come, sit! quick, sit! quick, closer!

My pimp give me chicks think strollers

Chicks flip for my wink, sick throw up

d*ck sh** look like like shrimp somosas

U getta round house, in ya brown mouth, from this rich ogre,

You loud mouth, ya town house,

cost the same as my linx and roadster

Had a bad bug, but I found out I'm the prince of Goa

Do you like me more?

Score, now I know you's a trifling whore

i need a chick to love me, rich or poor

if i stick Iím yours, if I dip Iím
bored, drega!



Oh, Ain't no way you wont love me (oh)

Oh, I'm gonna make you my baby (ohh)

Oh, Before the night is over,

You're gonna scream papi (oh)

Oh, You gotta stop teasing me (oh)

Oh, Girl it's driving me crazy (oh)

Oh, It's gonna get hot tonight

Baby you're my spanish fly



Oh, Ain't no way you wont love me (oh)

Oh, I'm gonna make you my baby (ohh)

Oh, Before the night is over,

You're gonna scream papi (oh)

Oh, You gotta stop teasing me (oh)

Oh, Girl it's driving me crazy (oh)

Oh, It's gonna get hot tonight

Baby you're my spanish fly



(Yeah, you know, we ain't gonna stop,

We're going to the top, that's how we do it man)

Thanks to Anum for correcting these lyrics
Correct these Lyrics
download txt
 Sweetslyrics Charts

Sweetslyrics Poll
Do you like visiting with family?