Cee Lo Green - Closet Freak Lyrics

Yeah.. ooh..
You so freaky..
You so freaky shorty..
Ooh you so freaky..
Shit, you so freaky shorty..
Uh uh, you so freaky..
Ooh Lord, you so freaky..
Mmm uh, you so freaky shorty..
HAH HAH!!

[Cee-Lo]
Now everybody that's grown got skeleton bones they got hidden away
Yes y'all there's a freak in us all, yet some choose not to say
You can't let those who ain't yet, make you they lil' ball of clay
Be free and express yourself, nastiness comes naturally
Listen to me now
It could be the way I wanna freak a song, tattoos, or the way I dress
Or it could be; I wanna walk my way and refusin to follow the rest
Or when people haven't been where you been
and they say you still going too far
Or when you wit ya girl and
Pull over and fuck somethin in the back of the car

[Hook]
I'm a freak!
A closet freak!
A freak!
Awwww a freak!

[Cee-Lo after each pause in hook]
I'm so excited, go on and say it
Oh I'm a freak, yes I'm a freak, and just can't fight it
I'm so excited, go on and say it
If you a freak, say you a freak, don't try to fight it

[Cee-Lo]
You got to let the music freak your mind
All the way, if yo' brain leavin don't mind
You know a boyfriend thing is hard to find
Get on the floor mama and bump and grind
Ain't nuttin wrong wit - You only gon' get
But it ain't no fun if you been freakin all mo'nin
I'll turn you on to it - if you want you gon' do it
All you got to do is find somebody like you

[Hook]
A freak!
A closet freak!
A freak!
Awwww a freak!

[Cee-Lo after each pause in hook]
I'm so excited, go on and say it
Oh I'm a freak, yes I'm a freak, and just can't hide it
I'm so excited, go on and say it
If you a freak, say you a freak
(Wait a minute, where the God-damn horns?)

[music plays with Cee-Lo vocalizing and singing]

[Cee-Lo]
La-la-la-la-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la, la-la-la-la-laaaaah!

FREAK! - Sometimes I like freakin in the mornin
FREAK! - Sometimes I like freakin at night
FREAK! - Some people like freakin just lightly
FREAK! - Some people think freakin ain't right
FREAK! - Some people like freakin outside now
FREAK! - Some people like freakin in the club
FREAK! - Some people like freakin on the express-way
FREAK! - Some people keen doin it in public
FREAK! - Some people like freakin with the lights out
FREAK! - Some people hell just don't care
FREAK! - Some people like freakin 'bout money
FREAK! - Some people freak anywhere
FREAK! - You a freak?
FREAK! - Are you a freak?
FREAK! - I'm a freak
FREAK! - Big ol' freak

[music plays till fade]
Writer(s): Thomas Callaway, Thomas Decarlo Callaway
Copyright: God Given Music, Chrysalis Music Ltd
MusiXmatch
Correct these Lyrics
download txt

Most Searched
Cee Lo Green Lyrics

 Sweetslyrics Charts
 Sweetslyrics Latest News

Sweetslyrics Poll
who is hotter katy perry or megan fox?